Tyvärr verkar det finnas människor som verkligen tror på att allting nytt blir bättre men för dom finns det ju så många andra internetsidor, tidningar och annat (varför inte försäljaren i den lokala stereoaffären lika gärna?)
Däremot är det betydligt svårare att hitta rekommendationer av bra begagnade apparater.Eenbart genom att CP:s lista uppfyller det hålrummet får den ett stort existensberättigande enligt mig.
Däremot måste folk lära sig se saker och ting för vad de är istället för att försöka få dom att bli någonting annat, någonting som dom vill ha istället.
CP:s rekommendationer är inte någon testsida för alla nya apparater utan en redovisning av diverse apparater som man vågar rekommendera med bakgrund av att man enligt egna öron har erfarit att dom har uppfyllt de kriterier man, i enlighet med Stig Carlssons ramar, vill ha på elektronik som ska kunna leverera ett Carlsson idealt ljud till densammes högtalare.
Så känner jag......
Dessutom vill jag passa på att tacka för den energi som läggs ner på sidan!!! Vill även tacka för att avdelningen "rekommenderad elektronik" är en av grunderna till att jag numera bara njuter av min anläggning och inte spenderar så mycket tid här på sidan med att fundera på vad som skulle kunna vara bättre i min anläggning. Numera har jag (sedan 1.5 år) istället slaviskt prövat att gå efter de aktuella rekommendationerna och införskaffat Sentec Pa9, sc9 och Pioneer 2750 (har också ej rekommederad Dual 505.2