Men har du høyt til taket ditt ? I hvilken avstann sitter du fra de ? Kanskje du har et bilde ?Ivil wrote:japp det är .4 filtret som jag har. (köpt av Larsen). Blev mycket bättre, men jag kan nog ändå inte rekomendera kostnaden för uppgradering...ljudbilden förblir låg och när det inte finns nån center att köra så kan röster i film ibland låta helt galet...
Hvis du sitter ganske tett på de kan jeg ellers anbefale man lager en kasse der passer med målene til OA50, ca 20 cm høy, og da setter man OA50 på den!
Du kan eksperimentere med noen plastkasser hvis du har.....
Ellers, du kjører "Center OFF" i dvd spilleren ?
Jeg sitter veldig tett på mine OA50.2, og har jo elendig lyd egentlig, men, jeg opplever ikke roster i film som gale, syns de kommer oppe i høyden fint altså.
Ellers, ja jeg har desverre veldig dårligt sammenliknings grunnlag. Jeg har et sett Martin Logan Aeon I elektrostater, men jeg kan ikke spille på de siden vor leilighet er så liten! Jeg tenker på å selge de....
Det er fantastiske high end høyttalere og lyden er helt fenomenal, høyden er utrolig, oppløsningen i mellomtone og diskant selvfølgelig helt hinsides dynamiske høyttalere. Jeg savner virkelig mellomtone og diskant oppløsningen når jeg lytter til Carlsson! Virkelig high end lyd over hele linjen, selv bassen er veldig god.