Lång väntetid på modbeskrivning...

Ställ frågor, diskutera och prata om Carlssonhögtalare och tillbehör.
Ask questions, discuss and talk about Carlsson loudspeakers and accessories.
Post Reply
Thor
(10+ posts)
(10+ posts)

Lång väntetid på modbeskrivning...

Post by Thor »

Hur lång tid skall man behöva vänta på att få sin modifieringsbeskrivning egentligen? Jag satte in pengarna den 3:e för en modifieringsbeskrivning till OA14, och har fortfarande inte sett röken av något  :(  Må vara att de jobbar gratis, men man betalar ju faktiskt ganska bra för beskrivningen... Så lång tid skall det väl inte behöva ta för att skicka ett mail, eller?
Ygel
(20+ posts)
(20+ posts)

Re: Lång väntetid på modbeskrivning...

Post by Ygel »

Jag beställde mina nu i helgen och jag skrev ett mail till Red. i måndags, fick ett snabbt svar tillbaka där han mycket trevligt förklarar att han som har hand om det är bortrest, så jag fick vänta någon dag exta. Men om du beställde dom den 3:e låter det ju lite magstarkt.. Har du kontaktat någon och frågat?
OD-11.3
OD-11.2
OA-5K
Per Gulbrandsen
Chief Editor
Chief Editor

Re: Lång väntetid på modbeskrivning...

Post by Per Gulbrandsen »

Hej Thor!
Det är precis som Ygel skriver, bara du hör av dig så fixar vi alla problem (försöker iallafall!). Det är nämligen så här:

När du betalat in pengarna för en modifieringsbeskrivning så hamnar de på postgirot hos Stiftelsen Stig Carlsson - dvs INTE på CarlssonPlanet. Där på SSC sköter stiftelsens kassör om ekonomin och utskick av beställda dokument.

Men samme kassör är samtidigt eftersökt världen över för sina unika akustiska kunskaper, är Sveriges representant i Audio Engineering Society och reser mycket runt jordklotet. Så ibland uppstår väntetider. Så långa som i ditt fall bör det dock inte bli. Men något kan också ha blivit fel med beställningen.

Skicka dina uppgifter till mig, vilket nummer du betalat till osv  - gärna via kontaktfunktionen på sajten så jag får dem i min vanliga mejl - så ska jag hjälpa dig vidare.

Målsättningen är som den alltid har varit: Alla som har med CarlssonPlanet (och SSC) att göra ska bli nöjda!

mvh
Per Gulbrandsen
Founder & Chief Editor
http://www.carlssonplanet.com
Thor
(10+ posts)
(10+ posts)

Post by Thor »

Tack för era svar. Har nu skickat ett meddelande via kontakfunktionen på siten.
Post Reply