Såg att högtalarelementen B65oa II 8 Ohm är på väg till HIFIKIt och beräknas komma in 20 oktober. Dom tar nu emot beställningar.
Anders G S
Glädjande nyhet
-
Martin Dellstig
- Co-Editor

Re: Glädjande nyhet
Hej!
Ja, det stämmer, eventuellt kan kanske några finnas i butik då de fick en liten skvätt med förra leveransen.
(fast jag tror de flesta då gick till dem som förbeställt)
Med vänlig hälsning
Martin
Ja, det stämmer, eventuellt kan kanske några finnas i butik då de fick en liten skvätt med förra leveransen.
(fast jag tror de flesta då gick till dem som förbeställt)
Med vänlig hälsning
Martin
Jag vet inte, vet du?
Hej!
Jag gjorde en beställning tidigare och har nu fått besked om att högtalarna finna att hämta.
Med andra ord: Nu har HiFiKit fått in 6,5 tums baselement.
Hälsn. Christer
(som har ett par OA 12:or som väntar på renovering)
Jag gjorde en beställning tidigare och har nu fått besked om att högtalarna finna att hämta.
Med andra ord: Nu har HiFiKit fått in 6,5 tums baselement.
Hälsn. Christer
(som har ett par OA 12:or som väntar på renovering)
Hej!
Har hämtat mina nya baselement, men ännu inte hunnit montera dem. Då jag tänker byta terminaler så blir det lite jobb. Men, eventuellt
sätter jag i gång i helgen eftersom jag har ett par OA 12:or som bara väntar på att bli klara.
Finns det något som har hunnit längre, dvs. monterat nya baselement på Carlsson-högtalare. I så fall vore det kul att få ta del av eventuella reflektioner. Med andra ord: vad tycker du, hur låter det?
Hälsn. Christer
Har hämtat mina nya baselement, men ännu inte hunnit montera dem. Då jag tänker byta terminaler så blir det lite jobb. Men, eventuellt
sätter jag i gång i helgen eftersom jag har ett par OA 12:or som bara väntar på att bli klara.
Finns det något som har hunnit längre, dvs. monterat nya baselement på Carlsson-högtalare. I så fall vore det kul att få ta del av eventuella reflektioner. Med andra ord: vad tycker du, hur låter det?
Hälsn. Christer
Har precis fått tillbaka mina OD11-or med de nya baselementen, står i en kasse på jobbet,
de skall väl varmkköras först?
Till helgen kanske det finns tid...om man nu inte skulle bli sjuk.....
de skall väl varmkköras först?
Till helgen kanske det finns tid...om man nu inte skulle bli sjuk.....